Men
 
Kedvencek-bellts
Hozzads a Kedvencekhez
 
Kezdoldal-bellts
Bellts kezdlapnak
 
Linkek
 
Versenyek 2015

mrcius 13-15. Ausztrl Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Lewis Hamilton
mrcius 27-29. Malj Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Sebastian Vettel
prilis 10-12. Knai Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Lewis Hamilton
prilis 17-19. Bahrain Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Lewis Hamilton
mjus 8-10. Spanyol Nagydij
pole: Nico Rosberg
gyztes: Nico Rosberg
mjus 22-24. Monaco Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Nico Rosberg
jnius 5-7. Kanadai Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Lewis Hamilton
jnius 19-21. Osztrk Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Nico Rosberg
jlius 3-5. Brit Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Lewis Hamilton
jlius 24-26. Magyar Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Sebastian Vettel
augusztus 21-23. Belga Nagydj
pole: 
gyztes:

szeptember 4-6. Olasz Nagydj
pole: 
gyztes: 

szeptember 18-20. Szingapr Nagydj
pole: 
gyztes: 

szeptember 25-27. Japn Nagydj
pole: 
gyztes:

oktber 9-11. Orosz Nagydj
pole: 
gyztes: 

oktber 23-25. Amerikai Nagydj
pole: 
gyztes:

okt. 30. - nov. 1. Mexiki Nagydj
pole: 
gyztes: 

november 13-15. Brazil Nagydj
pole: 
gyztes: 

november 27-29. Abu Dhabi Nagydj
pole: 
gyztes: 

 
Kpek 2006

Bahrein
Malajzia
Ausztrlia
San Marino
Eurpa
Spanyol
Monaco
Silverstone
Kanada
USA
Francia
Nmet
Magyar
Trk
Olasz
Brazil

 
Piltk honlapjai
 
Csapatok honlapjai
 
F1 Jtkok
 
Forma-1-es hrek
Forma-1-es hrek : A versenyzk vasrnapi nyilatkozatai Szahrbl

A versenyzk vasrnapi nyilatkozatai Szahrbl

A5.hu  2014.04.07. 11:39

Hogyan vlekednek a versenyzk a sajt s csapatuk teljestmnyrl? Elgedettek vagy csaldottak? Versenyzi nyilatkozatok.


RED BULL

Sebastian Vettel (6)

Nem volt id laztsra a mai futamon, fleg a Safety Car utn. Kr, hogy nem jutottam elrbb. Daniel bebizonytotta, hogy ma tbbet ki lehetett volna hozni az autbl, de nekem nem ment, szval nem vagyok elgedett. Valamirt nagyon lass voltam az egyenesekben, nem csak a Mercedesekhez viszonytva. Nekik egyrtelmen jobb a csomagjuk, gyhogy mg nagyon sok munka vr rnk. Daniellel ma sszedolgoztunk, mint egy csapat, de kzben meg is mrkztnk egymssal.

Daniel Ricciardo (4)

Lenygz s izgalmas futam volt. Az els etapban csak kvettem az elttem lvket, de a msodikban beindult a verseny, az len s a kzpmeznyben egyarnt nagy csatk dltak. J, hogy rsze lehettem. Azt hiszem, csak fl msodperccel cssztam le a dobogrl, gyhogy tnyleg mindent megtettem a cl rdekben. Az aut jl dolgozott, ahogyan egyre jttem fel a meznyben. J mka volt Sebastiannal csatzni, kemny, de fair jtk volt, hagytunk elg teret egymsnak. Ezt vrjuk el egymstl, mr elre megvitattuk. Versenyzk vagyunk, lvezzk a munknk.

MERCEDES

Nico Rosberg (2)

Nagyot harcoltam Lewisszal, az ilyen csatkrt vagyok a Forma-1-ben, imdok gy versengeni. Termszetesen frusztrl, hogy msodik lettem, de mindent beleadtam, csak nem jtt ki jl a lps szmomra. Lewis remekl vdte a pozcijt, akrhnyszor megelztem, nem lttam a tkrben a holtterek miatt. J volt a stratgink, kzsen hoztam meg a dntst a csapattal, hogy mdostsuk – gy volt jobb eslyem elkapni a vgn Lewist a lgy abroncsokon. A vrtnl kisebb volt a klnbsg a lgy s a kzepes keverk kztt, ezrt nem tudtam megelzni. A Forma-1 szmra remek nap volt a mai. Fantasztikus versenyt futottunk, bebizonytottuk, hogy nem helyes kritizlni az j rt. Alig vrom Knt, a dobog legfels fokn akarok vgezni.

Lewis Hamilton (1)

Micsoda elkpeszt nap! Nagyon kemny volt a ma esti futam, lenygz, hogy elsknt rtem clba. Rg volt ilyen futamom! A htvgm jl indult, de a kvalifikcin nem voltam gyors. Tudtam, hogy kivlan kell rajtolnom, kulcsfontossg volt teht, hogy elsknt fordulhattam el az 1-es kanyarban. Onnantl is nagy csata volt. Nico fantasztikusan vezetett, szintn szlva, nem voltam nla gyorsabb, de sikerlt kivdenem a tmadsait. Amikor bejtt a Safety Car tudtam, hogy Nico a lgy gumikon van, szval gyors lesz. Nagyon nehz volt eltte maradni, gyhogy nagy megknnyebblst jelentett thaladni a clvonalon. N a nyoms, ha az ember a csapattrsval csatzik, mert mindketten tudtuk, hogy nagyon fontos a bajnoksg szempontjbl psgben berni a clba. A csapatnak is hlsak lehetnk, hogy hagytak minket versenyezni, s remlem, a rajongk lveztk a show-t. Kln ksznet a mrnkknek s a gyrban dolgozknak a kemny munkrt. Fantasztikus, hogy megint ketts gyzelmet arattunk. Rendkvl bszke vagyok, hogy ma csatlakoztam Juan Manuel Fangihoz a 24. gyzelmemmel – igazi kitntets, mivel egyike volt a nagy szoknak.

FERRARI

Fernando Alonso (9)

Bonyolult volt szmunkra a mai verseny. Tudtuk, mire szmtsunk, ez a plya a hossz egyeneseivel a gyenge pontjainkra vilgt r. A csapat remek munkval megoldotta a tegnapi problmt, ami az idmr utols szakaszban htrltatott. A rajt s a stratgia tkletes volt. A Safety Car segtsgvel behozhattuk a lemaradsunkat az elttnk haladkhoz kpest, s zemanyagot is megsproltunk vele, az eredmnyek megvltoztatshoz azonban mindez kevsnek bizonyult. Nyolcan jobb munkt vgeztek nlunk, s elttnk vgeztek. Br mindent megtettnk, nem lehetnk elgedettek a teljestmnynkkel, innentl jjel-nappal ezen kell dolgoznunk. A szezon elejn jrunk, szerintem mg javulni fogunk. Megvannak a forrsaink s a lehetsgeink ehhez, csak rajtunk mlik, hogy sikerl-e. A jv ht fontos lesz, mivel kedden s szerdn visszatrnk a plyra, s teszttel kszlhetnk a kvetkez futamokra. Elg agresszv programot szeretnnk teljesteni, mivel a rivlisaink sem lbe tett kzzel ldglnek.

Kimi Rikknen (10)

Csaldott vagyok a mai eredmny miatt, mert a kvalifikci utn n tbbet vrtam. Nem rajtoltam jl, azonnal vesztettem pr pozcit. Az els krben Kevin Magnussen belm tkztt – szerencsre nem okozott krt az autn. Ekkor mr nehz volt elrbb kerlni, az elzst neheztette a leszorter hinya s az egyenesbeli sebessgnk. Tudtuk, hogy ennek a plynak a karakterisztikja nem fekszik annyira a mi autnknak, mit az els kett, s azzal is tisztban voltunk, hogy a Mercedes nagyon gyors lesz. sszessgben knnyebb volt kezelni a kocsit, mint az els futamokon, ez pedig nbizalmat ad nekem a kvetkez versenyekre. Sok munka vr rnk, s a lehet legtbbet hozzuk ki a tesztnapokbl, hogy mr a kvetkez, knai megmrettetsre is fejldjnk.

LOTUS

Romain Grosjean (12)

J, hogy nem voltak gondjaink a htvge folyamn, s mindkt autval befejeztk a futamot. Mentlisan megterhelbbek lettek a futamok az zemanyag-sprols s az energiavisszanyer-rendszerek miatt. A verseny nhny pontjn elg gyors voltam, de mskor meg szenvedtem a hts tapadssal. Szerencsre kt napot tesztelhetnk Bahreinben, gy sok belltssal ksrletezhetnk, hogy olyan legyen az aut, amilyennek szeretnnk.

Pastor Maldonado (14)

Ahogyan vrtuk, sokkal jobb tempt tudtam diktlni a versenyen, mint a kvalifikcin. Elg rdekes stratgit vlasztottunk – a balesetig jl mkdtt a ktkillsos taktika. Meg kell jra nzni, mi trtnt Esteban Gutirrezzel. gy tnt, az 1-es kanyarhoz rkezve lecsszott az vrl, taln elrontotta a fktvot vagy nem tudom, mi volt. Aztn mr ott voltam a kanyarban, s nem volt hova mennem. Nehz megrteni. pp a boxbl jttem, hidegek voltak az abroncsaim. Szerintem egyszeren balszerencss volt, j, hogy egybl kiszllt az autbl. A csapat szemszgbl remek, hogy mindkt aut bert a clba, mert tanulhatunk ebbl a nagydjbl, s kemnyen kszlnk mostantl Sanghajra.

MCLAREN

Jenson Button (-)

Temp tern elrbb lptnk ezen a htvgn. Radsul a gumikopsra sem panaszkodhattunk, szerintem j munkt vgeztnk az abroncsok megrtsvel. Csak egy csapat volt ma bizonythatan gyorsabb nlunk – a Mercedes –, de sajnos k alaposan fellmltak minket. Mint mr mondtam, a hossz etapon remek volt a sebessgnk, fleg az utols pr krben. Szval gy vlem, kemnyen harcolhattunk volna a verseny vgig a kemnyebb keverkeken. Sajnos erre vgl nem volt lehetsgem. Nehz ez az egsz csapat szmra, mert mindenki nagyon jl s nagyon kemnyen dolgozott. Legrosszabb esetben tdik helyet remltnk, de a dobogs helyezst is lehetsgesnek tartottuk. Ez mindannyiunk szmra pozitv vgkifejlet lett volna. sszessgben j kis meccsek folytak a plyn, nem is emlkszem, hogy autt elztem meg, de elg sokat. Azt hiszem, hogy ez a mezny jelents rszrrl elmondhat. Igazbl nagyon lveztem az egszet. A Forma-1-nek j erforrsai s technikai szablyai vannak idn, de egyrtelm, hogy mg mindig ltvnyos sszecsapsok vannak a plyn.

Kevin Magnussen (-)

Nem volt ez egy nagy verseny szmomra. Rosszul rajtoltam – hrom pozcit vesztettem –, ksbb pedig nem volt meg a kell tempnk ahhoz, hogy elrbb jussunk. Arra szmtottunk, hogy a hvsebb krlmnyek kedveznek neknk, de valamirt vgl nem voltunk olyan ersek itt, mint Malajziban. Alaposan kivizsgljuk a dolgot, biztos vagyok abban, hogy okulni fogunk a trtntekbl. Minden alkalommal tanulunk valamit. Csaldst kelt, h ma nem szereztnk pontot, a ketts kiess soha nem nagy rm egy csapatnak. De azzal a cllal rkeznk a Knai Nagydjra, hogy tbbet rjnk el ott, mint itt, Bahreinben.

FORCE INDIA

Nico Hlkenberg (5)

Nagy nap ez a csapat szmra, s nagyon elgedett vagyok a srcokkal. Tiszta s sportszer harcot vvtunk Checval (azaz Sergio Prezzel). Ha dobogs helyezsrt kzdesz, akkor mindent beleadsz, de bizonyos hatrokon bell. J mka volt. Nehz volt a verseny vge, mert attl a pillanattl kezdve kemnyen kellett harcolnom, hogy a Safety Car elhagyta a plyt, s ez egszen a futam vgig gy volt. Checo mgtt haladtam, s gy reztem, kicsit jobb a tempm, mint az v. De a szlrnykban voltam, s a vgn ezrt mr kszkdtem a gumikkal. Ameddig csak tudtam, feltartottam Daniel Ricciardt, s Sebastian Vettel eltt tudtam maradni. Nagy eredmny ez a csapatnak, jra bizonytottuk, hogy versenykpesek vagyunk. Remlhetleg lendletben maradunk Knig.

Sergio Prez (3)

Nagyszer ez a dobogs helyezs, egsz karrierem egyik legklnlegesebb eredmnye. Ez sokat dob az nbizalmamon, fleg a tavalyi nz szezonom utn. Ez volt letem legnehezebben megszerzett pdiuma. Elkpeszt rzs volt tszelni a clvonalat a kemny utols krk utn. Tartanom kellet a tempt, s tudtam, a Red Bullok kzelednek. Vgl sikerlt megvdeni a pozcit, s mr a harmadik ezzel a csapattal futott versenyemen megszereztem ezt a klnleges eredmnyt. A csapattrsamat is remek csatt vvtam az egsz futam alatt. Amikor az els killsnl megelztt, akkor prbltam koncentrlni s visszavenni a pozcit. Ez sikerlt is, mikor a Williamsszel kzdttnk. Az egy dnt pillanat volt.

SAUBER

Adrian Sutil (-)

Elg hamar vge lett a futamomnak. Jules Bianchi tl ksn fkezett, ezrt a hajtnl sszetkztnk. Nem tudtam elkerlni, s az autm megsrlt. Agresszvan vezetett vgig, mr a rajtnl letolt a plyrl. A manvervel elrontotta a versenyem, de persze a sajtjt is. Felesleges mozdulat volt. sszessgben nehz htvgnk volt. Mindamellett szerettem volna befejezni a futamot, hogy j sok kilomtert megtegyek, gy tapasztalatot gyjtsek az autrl. Hamarosan kvetkezik Kna, csak jobb lehet a mostani nagydjnl.

Esteban Gutirrez (-)

A legfontosabb, hogy jl vagyok. A krhzban minden ellenrzst elvgeztek, s rendben talltak. Teljesen meglepett Pastor Maldonado, aki a boxbl rkezve belm jtt. Egyrtelmen eltte autztam. Befordultam a kanyarban, s hirtelen tst reztem, majd megprdltem a levegben. Semmit sem tehettem.

TORO ROSSO

Jean-ric Vergne (-)

Kicsit nagy volt a kavarods a verseny elejn a 8-as kanyarban. Sokan voltak krlttem, s a tbbiek eltt nem nylt j kit a kanyarbl, elttem viszont igen. Aztn egy Lotus mellett talltam magam. Egyre jobban odaprseldtt mellm, mikor rjtt amgy is megelznm. Erre lezrta elttem az utat. Emiatt sszertek a kerekeink, az autm irnythatatlann vlt. Hatalmas kr keletkezett a hts szrnyon s a padllemezen, rengeteget vesztettnk aerodinamikai szempontbl. Lehetetlen volt folytatni a versenyt. A kvetkez futamokon remlhetleg mellnk ll a szerencse.

Daniil Kvyat (11)

Sajnos a mai nap nem gy zajlott, ahogy szerettem volna. Nem voltam elgedett a tempnkkal, s frusztrl volt ltni, hogy msok elhznak mellettem. Kicsit zavaros volt a rajt, vesztettem egy pozcit. Onnantl annyira nyomtam, amennyire csak tudtam, de ez ma nem volt elg a pontszerzshez. Most alapos elemzsekre lesz szksg, hogy rjjjnk, mivel volt a gond, s remlhetleg ersebben rkeznk a kvetkez versenyre, Knba.

WILLIAMS

Felipe Massa (7)

Fantasztikusan rajtoltam, mindent helyesen tettem, s a tapads is kivl volt. J pozciban lltam, csatztam, de aztn a gumikops a vrtnl nagyobb mrtk volt sajnos. A stratgink szempontjbl nem segtett a biztonsgi aut, szerintem nagyjbl a Force Indik krnykn kellett volna vgeznnk, nem a Red Bullok mgtt. Kr rte. Ettl eltekintve j kis futam volt, klassz csatkkal, s az nagyon pozitv, hogy mindkt autval pontokat gyjtttnk.

Valtteri Bottas (8)

A gyenge rajt miatt a stratginkat nem tudtuk a tervek szerint alkalmazni. Nagyon kiprgtek a kerekeim, emiatt vesztettem pr pozcit – frusztrl. Gondjaim voltak az abroncsokkal, mert a vrtnl gyorsabban elhasznldtak. A j hr, hogy mindkt autval pontszerz helyen gurultunk be. Mindig tbbre vgyunk, ezrt folytatjuk a kemny munkt, s bizakodva vrjuk a kvetkez versenyt.

MARUSSIA

Jules Bianchi (16)

Nagyon csaldott vagyok, jabb kemny verseny volt ez a szmomra, sorban a harmadik. Jl kezdtem, hrom helyet javtottam az els kr vgre. Remek volt az els etapom, jt versenyeztem Adrian Sutillal. Megvolt az eslyem arra, hogy bevgjak el, s ez az egyes kanyarban ez rszben sikerlt is, de rmhzta a kormnyt, gy defektes lett a bal hts gumim. Kimentem a boxba, de utna mr nem reztem olyan jnak a kocsit. Most mr tudjuk, srlt a padllemez, ami miatt cskkent a leszorter, s nehezen vezethetv vlt az aut a verseny htralv rszre.

Max Chilton (13)

A tegnapi kvalifikci nem zajlott tl jl, de tudtam, hogy a mai verseny szorosabb lesz. Nem rajtoltam igazn jl, de a futam sorn jl kezeltem a gumikat, s kzben a Caterhamekkel is jt csatztam. A Safety Car segtett neknk, mivel nem hiszem, hogy annyira kellett sprolnunk az zemanyaggal, mint a tbbieknek, miutn visszavettk a krnket. sszessgben remek a 13. hellyel tvozni Bahreinbl, radsul eddig F1-es karriere minden egyes versenyt befejeztem – 22-bl 22! De ami a legfontosabb: j, hogy jra a 10.-ek vagyunk a konstruktri vilgbajnoksgban. s most jjjn Kna!

CATERHAM

Kamui Kobayashi (15)

Rendben volt a rajtom, de az els krben volt egy kis problmm a belltsokkal – nem adta le az aut a maximlis teljestmnyt. Hamar orvosoltuk, s megelztem Marcust, feljttem a 18. helyre. Ezutn Jules Bianchit vettem ldzbe, akit a 10. krben sikerlt elcspnem. Az els etapban j volt a versenytempm, s a gumik a vrt mrtkben koptak, teht maradtunk az eredeti stratginknl, s elszr a 15. krben lltam ki jabb szett lgy abroncsrt. Marcus s Max Chilton mg trtem vissza, de aztn eljk kerltem, s a 16. pozciban autz Pastor Maldonado nyomba eredhettem. Az aut teljestmnye nem volt elg ahhoz, hogy megfogjam. Ktkillsos taktikval kszltnk, a kzepes gumikra a 35. krben vltottam. Esteban Gutirrezzel csatztam, de elengedtem, mivel az stratgija eltr volt. Nem lett volna rtelme leamortizlnom az abroncsaimat, mikzben vele meccselek. Aztn megjtt a Safety Car, fel tudtam zrkzni. Amint kiment a biztonsgi aut, Maldonadval s Romain Grosjeannal tartottam a tempt. Az jraindtsnl sprolnom kellett az zemanyaggal, ezrt nem tudtam az elttem haladk sebessgt diktlni, gy nagyjbl vget is rt szmomra a kzdelem. A 15. hely nem j, de ma ennyire futotta. Knra ssze kell szednnk magunkat. rkezik majd nhny fejleszts, gyhogy szeretnnk elrbb lpni.

Marcus Ericsson (-)

Jl rajtoltam, felkzdttem magam a 17. helyig a 3. kr vgre. Romain Grosjeannal vvtam csatt, majd Jules Bianchit vettem clba. Az aut balansza nem volt valami j, s Kamui jobb tempt autzott az els krkben. Emellett a gumijaim is nagyon koptak, ezrt mr a 11. krben, Max Chiltonnal egy idben killtam. A srcok remekl dolgoztak, mert visszatrtem el a msodik etapra. A msodik szett abroncson ugyancsak nem reztem tl jnak az autt, nem tudtam feltartztatni sem a Marussit, sem Kamuit, aki tlem eltr stratgit vlasztott. A 26. krben kvetkezett az jabb kerkcsere, a harmadik szett lgy gumit kaptam meg. Megint a Marussia el kerltem, de pr kr utn eltnt az er az autbl, s flre kellett llnom olajszivrgs miatt. Nyilvnvalan kibrndt volt nem befejezni a futamot, fleg azrt, mert az aut egyre jobban viselkedett, ahogyan rlt a tank. Szmomra ez egy jabb tanulsi fzis volt. Mg pr napot tesztelhetnk Bahreinben, aztn kvetkezik Kna, ismt egy ismeretlen plya szmomra. Sok j alkatrszt kapunk addig, gyhogy azon kell majd dolgoznunk, hogy optimalizljuk a belltsokat, s visszavgjunk Sanghajban.

Mg nincs hozzszls.
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Hrdetsek
 
Nvnap

 

 
Kvetkez verseny plyarajza
Olasz Nagydj 2015. szeptember 6.
 
Kpek 2012

Ausztrl Nagydj:
szabadedzs  idmr  verseny

 
Kpek
 
Tesztek 2011

Valencia 2011. februr 1.
Valencia 2011. februr 2.
Valencia 2011. februr 3.

 
Kpek
 
Naptr
2025. Jlius
HKSCPSV
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
<<   >>
 
ra
 
Szmll
Induls: 2005-11-25
 
Ltogatk az oldalon
 
VB 2015

A vb llsa a Magyar Nagydj utn:

Piltk:

1: L.Hamilton 202
2: N.Rosberg 181
3: S.Vettel 160
4: V.Bottas 77
5: K.Rikknen 76
6: F.Massa 74
7: D.Ricciardo 51
8: D.Kvyat 45

Tovbb >

Konstruktrk:
1: Mercedes 383
2: Ferrari 236
3: Williams 151
4: Red Bull 96
5: Force India 39
6: Lotus 35

Tovbb >

 
Csapatok 2015

Mercedes AMG Petronas F1
6 Nico Rosberg (nmet)
44 Lewis Hamilton (brit)

Infiniti Red Bull Racing
3 Daniel Ricciardo (ausztrl)
26 Daniil Kvyat (orosz)

Williams Martini Racing
19 Felipe Massa (brazil)

77 Valtteri Bottas (finn)

Scuderia Ferrari
5 Sebastian Vettel (nmet)
7 Kimi Rikknen (finn)

McLaren Honda
14 Fernando Alonso (spanyol)
22 Jenson Button (brit)

Sahara Force India F1 Team
11 Sergio Perez (mexiki)
27 Nico Hlkenberg (nmet)

Lotus F1 Team
8 Romain Grosjean (francia)
13 Pastor Maldonado (venezuelai)

Scuderia Toro Rosso
33 Max Verstappen (holland)
55 Carlos Sainz Jr. (spanyol)

Sauber F1 Team
9 Marcus Ericsson (svd)
12 Felipe Nasr (brazil)

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Egyb linkek

M=A=R=K=Y=H MULTIMDIS WEBPAGE csak nagyoknak!
www.gportal.hu/mindenesetre
www.f1.gportal.hu
Hispania Racing F1 Team

 

Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!