Men
 
Kedvencek-bellts
Hozzads a Kedvencekhez
 
Kezdoldal-bellts
Bellts kezdlapnak
 
Linkek
 
Versenyek 2015

mrcius 13-15. Ausztrl Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Lewis Hamilton
mrcius 27-29. Malj Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Sebastian Vettel
prilis 10-12. Knai Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Lewis Hamilton
prilis 17-19. Bahrain Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Lewis Hamilton
mjus 8-10. Spanyol Nagydij
pole: Nico Rosberg
gyztes: Nico Rosberg
mjus 22-24. Monaco Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Nico Rosberg
jnius 5-7. Kanadai Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Lewis Hamilton
jnius 19-21. Osztrk Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Nico Rosberg
jlius 3-5. Brit Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Lewis Hamilton
jlius 24-26. Magyar Nagydj
pole: Lewis Hamilton
gyztes: Sebastian Vettel
augusztus 21-23. Belga Nagydj
pole: 
gyztes:

szeptember 4-6. Olasz Nagydj
pole: 
gyztes: 

szeptember 18-20. Szingapr Nagydj
pole: 
gyztes: 

szeptember 25-27. Japn Nagydj
pole: 
gyztes:

oktber 9-11. Orosz Nagydj
pole: 
gyztes: 

oktber 23-25. Amerikai Nagydj
pole: 
gyztes:

okt. 30. - nov. 1. Mexiki Nagydj
pole: 
gyztes: 

november 13-15. Brazil Nagydj
pole: 
gyztes: 

november 27-29. Abu Dhabi Nagydj
pole: 
gyztes: 

 
Kpek 2006

Bahrein
Malajzia
Ausztrlia
San Marino
Eurpa
Spanyol
Monaco
Silverstone
Kanada
USA
Francia
Nmet
Magyar
Trk
Olasz
Brazil

 
Piltk honlapjai
 
Csapatok honlapjai
 
F1 Jtkok
 
Forma-1-es hrek
Forma-1-es hrek : A versenyzk vasrnapi nyilatkozatai Monte-Carlbl

A versenyzk vasrnapi nyilatkozatai Monte-Carlbl

A5.hu  2014.05.25. 20:37

Hogyan vlekednek a versenyzk a sajt s csapatuk teljestmnyrl? Elgedettek vagy csaldottak? Versenyzi nyilatkozatok.


RED BULL

Sebastian Vettel (-)

Ez csaldst kelt. Jl rajtoltam, aztn gyenglt a turb feltltnyomsa. Szval nem volt er az autban, s ki kellett llnom. A csapat mindent megtett. Elgg tancstalannak reztem magam az autval kapcsolatban, szval vlaszt kveteltem arra a krdsre, hogy mit tehetnk, de akkor a megolds az volt, hogy semmit. Tegnap helyrehoztunk az ERS hibjt, ma viszont a turbval nem volt minden rendben. De haladunk tovbb, s hamarosan eredmnye is lesz ennek.

Daniel Ricciardo (3)

A verseny a vge fel kezdett izgalmass vlni. Nem tl jl indult, s rvid az egyenes az egyes kanyarig, ez pedig frusztrl volt. Aztn Sebnek megbzhatsgi gondjai akadtak, mg Kiminek defektje lett, s visszajutottunk arra a helyre, ahol vgezni szerettnk volna. Az j rajt utn csak sproltunk a gumikkal, hogy eljussunk a futam vgig. 20 kr volt mg htra, mikor gy reztem, hogy ez rendben lesz, gy elkezdtem nyomni. Ekkor reztem a verseny sorn elszr, hogy igazn vezetek, s megrkeztnk Lewis nyakba. J mka volt harcolni vele, de nem tudtam megelzni. Szval azt kell hogy mondjam, a futam jobban vgzdtt, mint ahogy kezddtt.

MERCEDES

Nico Rosberg (1)

Ma kemny versenyt futottunk, de abszolt lenygztt, hogy egyms utn ktszer nyerni tudtam Monacban. Csodlatos rzs, bszkesggel tlt el, hogy hazai kznsg eltt tette mindezt, a csald s a bartaim szeme lttra, akik a helysznen figyeltek ezen a dlutnon. Jl indult a futam, knyelmesen reztem magam, de gyelnnk kellett a fogyasztsra, s Lewis tnyleg hatrozottan nyomta mgttem. Sikerlt kontrolllni az zemanyagszintet gy, hogy nha egy kicsit elvettem a gzt. Nagyon fontos volt szmomra, hogy megtrjem Lewis ngy futam ta tart nyer szrijt. Ez sszejtt, de nagyon kemny htvge volt. rlk, hogy a csapat megint ketts sikert aratott, s vrom az esti partyt.

Lewis Hamilton (2)

Nagyon ersnek reztem magam ma, teljes szvbl versenyeztem, mindent beleadtam, hogy javtsak a pozcimon. Egyszeren ez nem az n htvgm volt, de boldogan tvozom, hogy a csapat megint ketts gyzelmet szerzett. Nagyszer az autnk, s midnenki, aki dolgozott rajta, megrdemli ezeket az eredmnyeket. Amennyire csak tudtam, ldztem Nict, nagyszer tempt diktltam, mgsem tudtam megelzni. A vge fel valami piszok kerlt a szemembe a sisakrostlyon keresztl, s pr kr nagyon nehz volt, de aztn szerencsre kitisztult a ltsom, s sikerlt Daniel Ricciardval szemben megtartanom a 2. helyem. Nem ez volt a legnagyszerbb htvgm, de a kvetkez futamra mg tbb energival s hatrozottsggal kszlk. A csapat kemnyen dolgozik, s elktelezettek vagyunk a tovbbi sikerek irnt.

FERRARI

Fernando Alonso (4)

J eredmny, hogy ma csak egy helyezssel cssztuk le a dobogrl. Klnsen a nehz rajt s a szmos verseny baleset utn. Indulskor valami nem mkdtt a motorban, de mg akkor sem lett volna lehetsgem az elzsre, ha a kell er is megvan az autban. A hrom elttem vgz aut megrdemelte a helyt, elrhetetlen tvolsgban voltak. Elgedett vagyok a negyedik hellyel, hiszen egy olyan futam volt ez, ahol vgig nagyon ersen kellett koncentrlni, j pr feszlt pillanatot ltnk t Monacban. A tempnk rendben volt, ami azt jelenti, hogy aprnknt fejldnk. Persze mg messze vagyunk az len llktl, mivel velnk prhuzamosan k is javulnak. gy neknk mindig kicsit jobban kell prblkoznunk – kezdve a kvetkez versennyel Kanadban.

Kimi Rikknen (12)

Elg peches nap volt ez nekem, nagy kr azutn, hogy jl rajtoltam, s feljttem a harmadik helyre. Az aut knnyen kezelhet volt, remek tempval haladtam. Sajnos a biztonsgi auts idszakban Chilton Marussija az n kocsimnak tkztt, s be kellett iktatni egy rads killst – megsrlt ugyanis a jobb els gumim. Ez pedig elmosta minden eslyemet egy j eredmny elrsre. Sajnlom, hogy a siker tovbbra is vrat magra, pedig kemnyen dolgozunk. Tudjuk, hogy sok tennivalnk van, hiszen a rivlisaink jval elttnk jrnak. De biztos vagyok abban, hogy ha ezen az svnyen haladunk tovbb, akkor az eredmnyek is jnnek, s taln a szerencsnk is fordul.

LOTUS

Romain Grosjean (8)

J itt befejezni egy versenyt, karrierem sorn elszr trtnt ez meg. Remek, hogy radsul mg pontokat is szereztem. Elg rosszul indult a vasrnapunk, mr az els krben defektet kaptam, miutn Adrian belm hajtott. Feltettk a lgy keverkeket, de lehetetlen volt ezeken az abroncsokon elzni, szval visszatrtnk a szuperlgyakhoz. A Safety Car idztse nem volt a legjobb, mivel pont akkor tettnk fel j gumikat, de ilyen Monaco. Rengeteg balszerencss fordulat neheztheti a versenyt, de mg gy is pontszerz helyen vgeztnk.

Pastor Maldonado (-)

Mg mindig nem tudjuk, hogy pontosan mi trtnt. A motor 30 msodperc utn kikapcsolt. Mikor korbban krztnk a plyn, akkor az energiaforrs megfelelen mkdtt. Dolgoznunk kell azrt, hogy kiderljn, mi volt a gond. Csaldst kelt, remek versenyre szmtottam. J stratgival kszltnk, s imdom ezt a plyt, ahol a mltban versenykpes voltam. Sokat tettnk mr a teljestmny s a megbzhatsg javtsrt, de ma ezt nem mutathattuk meg. Ma dlutn nem vagyunk boldogok, de a fejldsre koncentrlunk.

MCLAREN

Jenson Button (6)

Ez egy tipikus Monaci Nagydj volt – nagy zrzavar, sokan hibztak, mindenhol autk voltak. Folyamatosan sszpontostani kellett s vigyzni a gumikra, csak akkor terhelni ket, mikor ez igazn szksges. Az utols etapom arrl szlt, hogy vtak az abroncsokat, le is maradtam Kevin mgtt, hogy egyedl autzzak. Ekkor mr arrl szlt az egsz, hogy beljem a tempmat a verseny vgig. Nem tudtam megelzni Nico Hlkenberget – szenvedett a gumijaival, de amint elkezdtem nyomni, n is kszkdtem, szval nem igazn tudtam ragadni r. Az utols krkben jt csatztunk, de nagyon nehz, mikor beragadsz valaki mg. Amgy sem knny ez a plya, de mikor az eltted lvtl nem is igazn ltsz, akkor csak mg komolyabb vlik a helyzet. Nem rossz eredmny ez szmunkra, csak azt kvnom, br megelzhettem volna Nict a verseny vgn. Kr, hogy Kevin problmja a futam vge fel azt eredmnyezte, hogy nem szerezhettk pontokat mindkt autval.

Kevin Magnussen (10)

Br sok dolog ellennk jtszott ma – hogy feltartott a forgalom a kerkcsermnl, a veszlyes kiengeds elttem, a motorproblma –, j hr, hogy igazn jnak reztem ma az autt. Ez viszont jelents pozitvum. Taln nehz ezt ltni kvlrl, de haladunk elre a csapattal. Sok problma merlt fel. Jean-ric kiengedst a csapata nem igazn jl szmolta ki, de ez soha nem a pilta hibja. Az is kr, hogy nem fejezhettem be a harcot Nico Hlkenberggel. Sproltam a gumijaimmal, mert arra szmtottam, hogy Nico szenvedni fog. Ksbb viszont problmm addott az erforrssal, gy visszaestem. Mg mindig nem rtem egszen, mi trtnt az autmmal a verseny vgn. Azt sem lttam, hogy mi trtnt Kimivel. Elindultam befel, hogy ellljam az tjt a hajtkanyarban, de gy dnttt, hogy mg gy is tmad. Nehz ott elzni, mgis megprblta, s nem jtt be. Ilyen a versenyzs.

FORCE INDIA

Nico Hlkenberg (5)

A mai tz pont nagy kitntets a nehz futam vgn. Az utols 20 kr igazn trkks volt, mert a szuperlgy gumik nagyon a vgt jrtk, s nem volt knny magam mgtt tartani a felzrkz versenyzket, mikzben el kellett kerlnm a korltot. Akadt pr izzaszt pillanat, amikor tallkoztam a fallal, de mindegyiket tvszeltem, s sikerlt megtartanom az 5. pozcit. Szerencsre az autm gyors volt a meghatroz helyeken – az alagtba vezet szakaszon, valamint az utols kanyarban. Voltak lvezetes momentumai a versenynek, fleg a Kevin Magnussen elleni manverem. El kellett engednie a Toro Rosst, n pedig meglttam az ebben rejl lehetsget, s a 8-as kanyarban beszrtam mell. Egy ilyen plyn, mint a monaci, mosolyfakaszt egy-egy ilyen sikeres elzs.

Sergio Prez (-)

Nicval csatztam, aki elttem haladt. Normlisan vettem be a kanyart, az idelis ven haladtam, Jenson Button eltt, amikor nekirt a hts kerekemnek. Megprdltem s a falnak csapdtam. Nem szmtottam r, hogy ott van, mivel tnyleg nem volt hely egy msik aut szmra. Nagyon szerencstlen helyzet. Versenyzknt meglek j s rossz vasrnapokat, ez most a felejts kategria. Sajnlatos, hogy elvesztettem a pontszerzs eslyt, de az aut legalbb sokkal jobbnak tnt, mint Spanyolorszgban, ezt bizonytja Nico eredmnye. Montrealra nzve ez nagyon biztat.

SAUBER

Adrian Sutil (-)

Kr, hogy ennyire korn vget rt a versenyem. Elg jl rajtoltam. Az 5-s kanyarban valaki megprdlt, s sokan hirtelen megtorpantak elttem. Megsrlt az els szrnyam, gy ki kellett llnom a boxba. Majdnem egszen a mezny vgre rtem vissza, de krrl krre javtottam pr pozcit. Sajnos az alagtbl kijvet hibztam fkezskor. Elvesztettem az uralmat az aut htulja felett, s a szalagkorltnak tkztem. Termszetesen nagyon csaldott vagyok, s sajnlom a csapatot.

Esteban Gutirrez (-)

Sajnos nem tudtam befejezni a versenyt. Taln ez volt karrierem eddigi legfjdalmasabb hibja. A Rascasse-nl hozzrtem a korlthoz a kanyar bejratnl, s megprdltem, ami a versenyem vgt jelentette. Ma j esllyel indultunk a pontszerzsrt. Szp volt a rajt, tudtam javtani pr pozcit az els pr kr sorn, ami jl segtette a stratginkat. A futam alatt vigyznom kellett az abroncsokra, ugyanakkor nyomni is kellett, mert gyors autk rkeztek mgttnk. Csaldst kelt ez az eredmny. Szeretnk bocsnatot krni mindenkitl a csapatban, mert mindannyian fantasztikus munkt vgeztek ma.

TORO ROSSO

Jean-ric Vergne (-)

A verseny jl ment, biztat tempt autztam, vtam a gumikat, s a stratgia helyes vlasztsnak tnt. Aztn a mrnkm arrl informlt, hogy thajtsos bntetst kaptam a veszlyes kiengeds miatt. Vgl a kipufog meghibsodsa miatt vge lett a versenyemnek. Micsoda kr! Nagyszeren dolgoztunk a htvge folyamn, a csapat j autval ltott el, s n is kivlan teljestettem, szval szerintem az 5. hely meglett volna. Most viszont mr Montrealra figyelek, ahol megint mindent beleadok.

Daniil Kvyat (-)

Csaldst kelt, hogy kiestem ma, mert nagyon versenykpes formt mutattam egsz htvgn, s eslyes lettem volna a pontszerz helyek egyikre. Sikerlt tartani a pozcim a rajt utn, s a 8. helyrl lltam ki. Sajnos ilyesmi megtrtnik, most mr a kvetkez futamra fkuszlok, s remlem, ott is ilyen ersek lesznk.

WILLIAMS

Felipe Massa (7)

Nagyon elgedett vagyok a 7. hellyel azutn, hogy a 16. rajtkockbl indultam. Kockztattam a stratgia megvltoztatsval a Safety Car alatt, tovbb kellett hznom ugyanazokkal a gumikkal, de mkdtt a terv. Prbltam abbl profitlni, ha msok hibztak vagy kiestek. Sok minden trtnhetett volna, szval boldog vagyok, hogy gy fejeztem be a futamot. Kemny htvgnk volt, pozitv vgkifejlettel.

Valtteri Bottas (-)

Az erforrssal problmnk volt, elg frusztrl. Vizsgljuk, mi trtnhetett vele pontosan. A rajt utn pontszerz helyen haladtam, gyhogy jl szerepelhettem volna. Felipe 7. lett, a csapat teht elgedetten tvozhat. Mr Kanadra fkuszlunk, remljk, a plya karakterisztikjbl addan ersek lesznk.

MARUSSIA

Jules Bianchi (9)

A mindenit! Micsoda verseny! Micsoda eredmny ez az egsz csapatnak! Elkpeszten boldog vagyok. De elszr is meg kell emlkeznem a Marussia F1-es csapatnak minden egyes tagjrl, aki lehetv tette, hogy ez megtrtnjen. Senki nem tudja, mennyi munka s elszntsg van egy-egy futamunkban. Szval ma igazn boldog vagyok, hogy segthettem nekik elrni ezt a rgi cljukat, s megszerezhettem az els pontjainkat. Bszke vagyok arra, hogy ezt egytt rhettk el. Itt Monacban s a csapat tbbi tagjnak Banburyben, illetve az erforrsunkat gyrt Ferrarinak is ksznettel tartozom. Egytt sokat fejldtnk, klnsen a barcelonai teszt ta. Ettl magabiztosabbak lettnk, s jl sikerlhetett a htvge. Nem volt knny ez a verseny, volt nhny lvezetes szakasza, de aggaszt momentumokba is belefutottunk. Most viszont csak az szmt, hogy elrtnk ide, s a fnypontokra emlkezhetnk mg sokig. A Ferrari Versenyzi Akadmijnak is szeretnk ksznetet mondani, k tmogattak plyafutsom minden egyes lpsnl.

Max Chilton (14)

Bszkn vagyok rszese valami klnlegesnek ma. Hatalmas lket ez a jvre nzve egy kiscsapatnak. Nyilvn vegyes rzelmek kavarognak bennem, mivel ma minden, ami elromolhatott szmomra, az el is romlott. De ilyen a verseny, s tudom, hogy egy nap nekem is lehetsgem nylik arra, hogy pontokat szerezzek a csapatnak. Gratullok mindenkinek, gy most rendkvl motivltan vrom Montrealt.

CATERHAM

Kamui Kobayashi (13)

Noha a 13. lettem, nem vagyok tl boldog, mivel biztos vagyok benne, hogy a pontszerzs is elrhet lett volna, ha Jules Bianchi nem jn nekem, amikor megelztt. Ezutn tulajdonkppen vezethetetlenn vlt az aut, gyhogy ennek fnyben mr az is nagy sz, hogy bertem a clba. A csapat mindenben segtett, hogy a lehet legjobb pozcit rjem el: remek stratgit dolgoztak ki, nagyszeren zajlottak a kerkcserk. De amikor gy elz meg valaki, hogy arrbb lk, az nyilvn nem tl j dolog. Jl rajtoltam, Bianchi eltt voltam, s az 1-es kanyarban megelztem Max Chiltont. A hajt fel haladva elkerltem a trmelket, ami a Force India miatt kerlt a plyra, s a Safety Car alatt a 15. helyen autztam. A kiesk rvn elbb 13., majd 12. lettem, s az aut abban a szakaszban nagyon jl muzsiklt. Elszr a 25. krben cserltem kerekt, a msodik biztonsgi auts fzis alatt – lgyakat kaptam, s a 12. pozciban folytattam a kzdelmet, Kimi Rikknen s Bianchi volt mgttem. Ahogyan az alagt utni siknhoz rtnk, Bianchi lekoccolt oldalrl, emiatt t kellett vgnom a siknt, hogy elkerljem a nagyobb tkzst. Nem tudom, mirt nem hoztak semmilyen dntst ezzel kapcsolatban, mert leszortott, mikzben mg nekem is jtt, s gy mindkt Marussia, valamint a csapattrsam ugyancsak elment mellettem. Az oldaldoboz s a padllemez megsrlt, sok leszortert vesztettem, s nem tehettem ellene semmit. Sikerlt eljuttatnom az autt a clvonalig Chilton eltt, de az egsz csapat gy rzi, vesztettnk, radsul nem a sajt hibnkbl. Nem szabad csggednnk, trekednnk kell ara, hogy megelzzk a rivlisainkat.

Marcus Ericsson (11)

Az egsz csapat csaldott, de szmomra jl alakult a futam. Klassz tapasztalat volt az els befejezett Monaci Nagydjam, s nagyszer rzs, hogy a csapat valaha produklt legjobb teljestmnyvel egyenrtk eredmnnyel zrtam. A boxutcbl startoltam, s a msodik Marussira hamar felzrkztam a Safety Carnl. A balansz rendben volt, j ritmusban autztam Adrian Sutil s Romain Grosjean eltt pr kr erejig, de nem tudtam feltartztatni Sutilt, amikor elzsi manverbe fogott ellenem a 6-os kanyarban. Amikor megint plyra jtt a Safety Car, lebonyoltottuk az els kerkcsert, j szett szuperlgyakat kaptam, s onnantl nagyon nyomhattam neki. Az egsz msodik etap remek volt, s hasonlan alakult az utols szakasz a msodik szett szuperlgy gumikon is. Az utols krkben magam mgtt tartottam Rikknent, s 11. lettem, ami szmomra nagyon nagy eredmny Monacban.

Mg nincs hozzszls.
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Hrdetsek
 
Nvnap

 

 
Kvetkez verseny plyarajza
Olasz Nagydj 2015. szeptember 6.
 
Kpek 2012

Ausztrl Nagydj:
szabadedzs  idmr  verseny

 
Kpek
 
Tesztek 2011

Valencia 2011. februr 1.
Valencia 2011. februr 2.
Valencia 2011. februr 3.

 
Kpek
 
Naptr
2025. Jnius
HKSCPSV
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
ra
 
Szmll
Induls: 2005-11-25
 
Ltogatk az oldalon
 
VB 2015

A vb llsa a Magyar Nagydj utn:

Piltk:

1: L.Hamilton 202
2: N.Rosberg 181
3: S.Vettel 160
4: V.Bottas 77
5: K.Rikknen 76
6: F.Massa 74
7: D.Ricciardo 51
8: D.Kvyat 45

Tovbb >

Konstruktrk:
1: Mercedes 383
2: Ferrari 236
3: Williams 151
4: Red Bull 96
5: Force India 39
6: Lotus 35

Tovbb >

 
Csapatok 2015

Mercedes AMG Petronas F1
6 Nico Rosberg (nmet)
44 Lewis Hamilton (brit)

Infiniti Red Bull Racing
3 Daniel Ricciardo (ausztrl)
26 Daniil Kvyat (orosz)

Williams Martini Racing
19 Felipe Massa (brazil)

77 Valtteri Bottas (finn)

Scuderia Ferrari
5 Sebastian Vettel (nmet)
7 Kimi Rikknen (finn)

McLaren Honda
14 Fernando Alonso (spanyol)
22 Jenson Button (brit)

Sahara Force India F1 Team
11 Sergio Perez (mexiki)
27 Nico Hlkenberg (nmet)

Lotus F1 Team
8 Romain Grosjean (francia)
13 Pastor Maldonado (venezuelai)

Scuderia Toro Rosso
33 Max Verstappen (holland)
55 Carlos Sainz Jr. (spanyol)

Sauber F1 Team
9 Marcus Ericsson (svd)
12 Felipe Nasr (brazil)

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Egyb linkek

M=A=R=K=Y=H MULTIMDIS WEBPAGE csak nagyoknak!
www.gportal.hu/mindenesetre
www.f1.gportal.hu
Hispania Racing F1 Team

 

Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!